Een Pro (Admarkt)-campagne is het geheel van alle Pro-zoekertjes die je plaatst met je account. Hieronder vind je enkele tips om de beste resultaten te halen uit zowel jouw individuele Pro-zoekertjes, als uit jouw volledige Pro (Admarkt)-campagne.
Laat de producten die je aanbiedt leidend zijn voor de indeling van jouw website. Zoals vele webshops biedt je waarschijnlijk producten aan die je kunt thuisbrengen onder verschillende rubrieken of categorieën.
Producten op jouw webshop onderbrengen in categorieën is niet enkel handig voor koopgerichte bezoekers, maar ook voor het gebruik van 2dehands Pro (Admarkt). Je kunt immers elke categorie onder de aandacht brengen door middel van verschillende Pro (Admarkt)-zoekertjes met producten die iedere categorie ‘vertegenwoordigen’. Bij het doorklikken naar je website is het nuttig dat de bezoeker niet enkel het product uit het zoekertje ziet, maar ook wordt blootgesteld aan andere producten die behoren tot dezelfde categorie.
Het 2dehands-publiek is vaak op zoek naar een product voor een goede prijs. Je weet als ondernemer zelf het best hoe jouw doelgroep eruit ziet en welke producten deze doelgroep het meest aanspreken. Maak gebruik van deze kennis en breng deze producten onder in Pro (Admarkt)-zoekertjes. Op die manier maak je gebruik van je eigen sterktes, breng je jezelf onder de aandacht van de gewenste doelgroep en genereer je direct verkeer naar je webshop.
Het is aan te raden om voor succesvolle producten een hogere CPC in te stellen, zodat deze Pro (Admarkt)-zoekertjes zeker opvallen. Daarnaast kun je voor een lagere CPC ook jouw brede assortiment adverteren op 2dehands met Pro (Admarkt). Hierdoor verhoog je de kans dat koopgerichte bezoekers jouw producten tegenkomen wanneer ze specifieke zoekopdrachten invullen.